Top
Klantenservice

Hoe kunt u ons bereiken?

Via de telefoon:
Van maandag tot en met vrijdag van 10.00 uur tot 17.00 uur op : 076-5020234
 
Via e-mail:
Stuur een e-mail aan: info@b-eager.com

Via post:
B-Eager BV
Wissel 38
4871 BL Etten-Leur
Nederland

Via de chat:
Als er iemand in de winkel aanwezig is kunt u ons ook via de chat bereiken. De chat treft u rechts onderaan. Klik op de chat om het chat venster te openen waarna u in direct contact staat met een van onze medewerkers.
 
Meest gestelde vragen
Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?
Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW.
 
Wat zijn de verzendkosten van een product?
Wij vragen slechts € 6,95 bijdrage in de verzendkosten.
 
Kan ik ook bestellen via de telefoon?
Dat is geen enkel probleem. Wij zijn bereikbaar via het nummer dat hierboven staat.
 
Hoe kan ik betalen?
U kunt bij ons kiezen voor betaling via:
  • iDeal; Na een succesvolle betaling wordt uw order direct in behandeling genomen.
  • Bankoverschrijving; Zodra uw betaling ontvangen is nemen wij uw order in behandeling.
  • Rembours; De kosten voor betaling via rembours bedragen € 17,00. Uw bestelling wordt direct in behandeling genomen en u betaald het volledige bedrag aan de postbode.
  • PayPal; Na een succesvolle betaling wordt uw order direct in behandeling genomen.
 
Ik ben ontevreden en nu?
Als u ontevreden bent of wilt afzien van uw bestelling handel dan als volgt:
  • Neem binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling via e-mail of het contactformulier op de site contact met ons op. Als start van de 14 dagen wordt aangehouden de dag waarop het pakket bij u of een derde namens u is afgegeven (denk aan de buren)
  • Vermeldt duidelijk uw ordernummer
  • U ontvangt van ons een adres waar u het pakket naar retour kunt sturen. De kosten voor het retour sturen zijn voor uw eigen rekening.
Belangrijke informatie:
Let op: Volgens de algemene voorwaarden dient u zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking. U mag het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden. Indien u van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, moet u het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan ons retourneren, conform onderstaande voorwaarden.

Meer informatie hierover kunt u nalezen in Artikel 6 van onze algemene voorwaarden zoals u deze via een link onderaan de site kan bereiken.
Belangrijk: dvd's en blu-rays waarvan de verpakking geopend is kunnen alleen geruild worden voor eenzelfde exemplaar.
 
Waar kan ik terecht met klachten?
Voor klachten kunt u contact opnemen met ons via het contact formulier. Wij proberen binnen enkele uren te reageren zodat wij er voor zorg kunnen dragen dat uw klacht correct wordt afgehandeld. Indien u telefonisch te woord gestaan wilt worden vermeldt u dan ook duidelijk uw telefoonnummer.
Indien u van mening bent dat wij uw klacht niet correct afhandelen kunt u altijd contact opnemen met de geschillencommissie.